close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדפסת למדבקות - מוצר מפתח בעולם האריזה שתורם לשמירה נכונה על איכות מוצרי המזון שלנו

מערכת שורשג סיוון, תשפ26/05/2020

חשוב- בחירת מכונת מדבקות טובה ואיכותית תוכל לתרום לעסק שלכם במספר אופנים

תגיות:
ההסתכלות על עטיפות ואריזות מוצרי מזון בהיבט הצרכני היא לעיתים לא יותר מאריזות אשר מיועדות להוראות שימוש ומידע, אך בהיבט התעשייתי - מסתבר כי לעטיפות המוצרים ישנה חשיבות הרבה יותר גדולה ומאחוריה עומדים תהליכים שלמים של שמירה על טריות, עמידות ואיכות המוצרים.

המפעלים בהם מיוצרים מוצרי המזון שלנו מפעילים שרשראות שלמות של מוצרי אריזה אשר לכל אחד מהם תפקיד משמעותי בהצלחת המוצרים, ובין מוצרי האריזה היותר יעילים קיימת המדפסת למדבקות, אשר הפכה לחלק מאוד יעיל בתהליכי הייצור בשנים האחרונות.

מדפסת למדבקות - הפנים של מוצרי המזון
/>בעולם הייצור ושיווק מוצרי המזון ישנו אלמנט אחד מרכזי שיש לו תפקיד מאוד משמעותי ביצירת התדמית של המוצר - התווית שלו, וכאן נכנסת לתמונה מדפסת מדבקות אשר מנפיקה את התוויות בפועל, ותפקידה לייצר תוויות מוצר איכותיות.
תוויות מוצר מספיק איכותיות יעזרו לשפר ולנהל את חיי המוצר בכמה דרכים:
• מיתוג המוצר - תוויות איכותית ומעוצבת לעזור להבליט את המוצר ולקדם אותו על פני המוצרים המתחרים, ובסופו של דבר להגדיל את קהל היעד והצרכנים של המוצר.
• לספק מידע חשוב לצרכנים ואזהרות - מידע לאלרגנים וכד'.
• הוראות אחסון ושימוש במוצר
• הוראות מחזור האריזה

מה היתרונות של מדפסת למדבקות עבור העסק?
בחירת מכונת מדבקות טובה ואיכותית תוכל לתרום לעסק במספר אופנים:
• ייעול של תהליכי העבודה
• הפקת תוצרת איכותית בזמן קצר
• חדשנות וקידמה על פני המתחרים
• עמידה בזמני אספקה של המוצרים הסופיים, ועוד
איך נדע לבחור מדפסת למדבקות שתהיה הכי יעלה לעסק שלנו?

כמו בבחירת כל מכשיר אריזה אחר, גם בחירת מדפסת למדבקות היא תהליך לא פשוט עקב ההיצע הגדול שקיים בשוק, כאשר כל אחת מהמדפסות המוצעות מתאימות לצרכים ולתהליכי ייצור שונים.
הדרך הטובה והמומלצת ביותר לבחירת מדפסת המדבקות היא לפנות לחברות המתמחות בייצור ושיווק מוצרי אריזה, ולקבל ייעוץ מקצועי בהתאם לצרכי הייצור שלכם, כגון נפח ייצור ותפוקה, מהירות הייצור ועוד.

פרמטרים חשובים לקחת בחשבון בבחירת המכונה
כשבוחרים מדפסת למדבקות, חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים: ראשית, חשוב לקחת בחשבון מהי דרגת האוטומציה שאתם מעוניינים בה בתהליכי הייצור בעסק שלכם, ולקחת בחשבון שכל אופן עבודה ישפיע על העלויות שתצטרכו להשקיע. למשל - מכונה אשר פועלת באופן חצי אוטומטית תצריך התערבות של ידי מפעיל, כלומר כוח אדם נוסף שיש לקחת בחשבון.

במידה וכמות התפוקה בעסק היא גדולה מאוד וכוללת קו רחב של מוצרים, מומלץ יותר לבחור במכונה אשר עובדת באופן אוטומטי.
דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא תקופת האחריות המוצעת לכם, ומה היא כוללת (אחריות על תקלות, תיקונים וכד') - מהי רמת השירות הטכני הניתן, זמינות הטכנאים וכד', וכמובן - הצעת המחיר, שחשוב שתהיה המשתלמת לכם ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה